Archiv článků

 

Hanka Králová: Ráno vypijeme syrové vejce, dáme si rétorické cvičení a jdeme na to

Zajímavost 03.08.2017, Kategorie: Ostatní, Autor: Denisa Coufalová

Hanka Králová: Ráno vypijeme syrové vejce, dáme si rétorické cvičení a jdeme na to

Umí to s lidmi jako nikdo jiný. Mají čich na to, kdy je třeba mluvit a kdy naslouchat. Trpí až nezvladatelnou touhou pořád si s někým povídat. Empatický by mohlo být jejich druhé jméno a nerozhodí je ani „kolaps dopravy z důvodu pádu asteroidu“. To jsou specialisté zákaznické linky. Možná je znáte pod jménem pracovníci zákaznické podpory nebo také zaměstnanci na pasivní lince. S přehledem strčí do kapsy všechny superhrdiny světa. Denně totiž vytáhnout z bryndy stovky lidí. Doslova. A ještě si přitom užijí spousty legrace. Ale nepředbíhejme, o všem vám poví Hanka Králová, která u nás týmu zákaznické podpory šéfuje. Číst více »

 

Přehledně: Co všechno mají studenti levnější než ostatní smrtelníci

Článek 19.05.2017, Kategorie: Ostatní, Autor: Denisa Coufalová

Přehledně: Co všechno mají studenti levnější než ostatní smrtelníci

Valná většina studentů je na tom s penězi asi tak, že jich mají dostatek na to, aby žili pohodlně do konce života, pokud tedy zemřou v úterý. Proto svou mocnou kartičku ISIC, která se pyšní schopnostmi snižovat ceny jejich nákupů, střeží lépe než Frodo Sauronův prsten na cestě do Mordoru. Jo a taky by se bez ní nedostali do školy. Víte ale, kde všude se s ní dá čarovat? A znáte i další vychytávky, jak díky statutu studenta ušetřit nějakou tu kačku? Číst více »

 

Věrnostní karty: Prostředky k získání slev, nebo zbytečnosti zabírající místo v peněžence?

Článek 14.05.2017, Kategorie: Ostatní, Autor: Denisa Coufalová

Věrnostní karty: Prostředky k získání slev, nebo zbytečnosti zabírající místo v peněžence?

„Naši kartičku máte? A bodíky sbíráte?“ Taky už začínáte mít na tyhle dvě věty averzi? Nedejbože, když vás prodavačka začne přesvědčovat ať vyplníte krátký dotazník, který vás zařadí do slosování o nějakou trapnou cenu. Nejradši byste přeskočili ten pult a začali na ní křičet, že těch blbých plastových kartiček už máte tolik, že než byste našli tu správnou, tak to bude trvat nejmíň hodinu. Ne všechny věrnostní programy jsou ale na nic. Našli jsme 7, které se vyplatí. Číst více »

 

Nejdůvěryhodnější, nejpřívětivější... Co doopravdy znamenají ocenění bank?

Zajímavost 13.04.2017, Kategorie: Ostatní, Autor: Denisa Coufalová

Nejdůvěryhodnější, nejpřívětivější... Co doopravdy znamenají ocenění bank?

Na vyznamenáních si lidé zakládají už několik stovek let. Například ve středověku znamenalo pasování do rytířského stavu výrazný posun ve společenském žebříčku. Dnes se ale namísto šlechtických titulů požívají akademické a hlavním kritériem kvality a uznání jsou vyhrané ceny a honosně znějící přívlastky. V případě bank jsou to: nejlepší, nejdynamičtější, klientsky nejpřívětivější a nejdůvěryhodnější. Vypovídají tato ocenění ale opravdu o něčem, nebo jsou jen pozlátkem, kterým se společnosti chlubí veřejnosti? Číst více »

 

Po krk v papírech: Jak si udělat pořádek v účtenkách a fakturách?

Návod 24.03.2017, Kategorie: Ostatní, Autor: Denisa Coufalová

Po krk v papírech: Jak si udělat pořádek v účtenkách a fakturách?

„Neviděli jste někdo záruční list od mého telefonu? A kam zmizely ty faktury, které mám zítra zaplatit?“ Že vám to něco připomíná? Ty zatracené paragony vám snad schovává nějaký zlotřilý šotek. Nebo nevysvětlitelně mizí v nějaké černé díře. A zásadně ty, které zrovna potřebujete. Zákon schválnosti. Máme pro vás 4 tipy, jak si udělat v „papírech“ pořádek jednou provždy. Číst více »