Všechny články označené štítkem: klamání spotřebitele

 

Šmejdi vymýšlejí nové triky, jak oklamat spotřebitele. Učiní tomu přítrž ministr Hüner?

Aktualita 31.05.2018, Kategorie: Energie, Autor: Denisa Coufalová

Šmejdi vymýšlejí nové triky, jak oklamat spotřebitele. Učiní tomu přítrž ministr Hüner?

Podvodníci, kteří se z lidí snaží vytáhnout peníze, neustále hýří nápady, jak obelhat nové oběti. Když veřejnost odhalí jednu z jejich rafinovaných pastí, zanedlouho vymyslí novou a „neokoukanou“. Od nechvalně proslulých LED žárovek a závazných přihlášek do podmazaných aukcí, kde je vítěz předem známý, se proto jejich pozornost přesouvá například k pochybným obchodům po telefonu nebo předstírání průzkumu trhu. Spotřebitelé se s těmito nekalými praktikami setkávají čím dál častěji. Ministr průmyslu a obchodu Tomáš Hüner se proto ve spolupráci s Českou obchodní inspekcí (ČOI) a Energetickým regulačním úřadem (ERÚ) rozhodl proti těmto šmejdům v energetice bojovat. Tažení už má první výsledky.  Číst více »