Novinka: Hypotéky přes Facebook a Twitter nabízí nižší úroky
- Aktualita
- Zveřejněno: 5.8.2014|
- Autor: Kamila Hamalčíková |
- Kategorie: Hypotéky
První vlaštovkou byla hypotéka od České spořitelny v lednu tohoto roku. Klienti banky, kteří si hypotéku pořídili přes Facebook, získali výhodnější úrokovou sazbu než ostatní zájemci. Jedna vlaštovka sice jaro nedělá, ale nyní se přidává i UniCredit Bank. Konkurenční boj tak stlačuje úrokové sazby hypoték na nová minima.
U hypoték přes sociální sítě nemusí banky platit provizi hypotéčnímu makléři.
Facebook už dávno není jenom místem, kde můžete „iritovat“ své přátele fotkami z exotické dovolené a sdílet „důležité“ informace jako, co jste měli dneska k obědu. Sociální sítě totiž začaly používat i konzervativní české banky. Kdo chce dosáhnout na výhodnější hypotéku u České spořitelny či UniCredit Bank, měl by si založit facebookový nebo twitterový profil.
Banky bojují o váš „like“
UniCredit Bank aktuálně nabízí zájemcům o novou hypotéku nebo refinancování hypotéky úrokovou sazbu pod 2 % p. a., pokud budou sdílet odkaz na banku na Facebooku nebo Twitteru anebo sledovat profil banky na těchto sociálních sítích. Akce banky je časově omezená. Trvá od začátku do konce srpna.
S hypotékami přes Facebook začala Česká spořitelna
Klikací mánii o hypotéky u nás poprvé odstartovala Česká spořitelna. V lednu 2014 nabídla klientům, kteří projeví zájem o hypotéku přes Facebook, úrokovou sazbu 2,69 % oproti 2,99 %, které dostali zákazníci, kteří přišli do kamenné pobočky. Podmínkou bylo, že se najde na Facebooku aspoň 250 fanoušků hypotéky. To se podařilo, a v červnu banka svou akci úspěšně zopakovala. Lidé si vyklikali výhodnější sazbu 2,38 % ve srovnání s 2,68 %, kterou banka nabízela jinými komunikačními kanály.
Proč se hypotéky přes sociální sítě bankám vyplatí?
Inovace v komunikační strategii bank neukazuje na to, že by manažeři českých bankovních institucí trávili více času na sociálních sítích. Jednoduše s hypotékou nabízenou na Facebooku ušetří provizi hypotéčním makléřům. Tímto způsobem totiž banky získávají většinu klientů a obvykle poplatek za makléře stojí 1,5 % z hodnoty hypotéky.
Další články, které by Vás mohly zajímat

