Novinka: Hypotéky přes Facebook a Twitter nabízí nižší úroky

 

První vlaštovkou byla hypotéka od České spořitelny v lednu tohoto roku. Klienti banky, kteří si hypotéku pořídili přes Facebook, získali výhodnější úrokovou sazbu než ostatní zájemci. Jedna vlaštovka sice jaro nedělá, ale nyní se přidává i UniCredit Bank. Konkurenční boj tak stlačuje úrokové sazby hypoték na nová minima.

hypotéky přes sociální sítěU hypoték přes sociální sítě nemusí banky platit provizi hypotéčnímu makléři. 

Facebook už dávno není jenom místem, kde můžete „iritovat“ své přátele fotkami z exotické dovolené a sdílet „důležité“ informace jako, co jste měli dneska k obědu. Sociální sítě totiž začaly používat i konzervativní české banky. Kdo chce dosáhnout na výhodnější hypotéku u České spořitelny či UniCredit Bank, měl by si založit facebookový nebo twitterový profil.

Banky bojují o váš „like“

UniCredit Bank aktuálně nabízí zájemcům o novou hypotéku nebo refinancování hypotéky úrokovou sazbu pod 2 % p. a., pokud budou sdílet odkaz na banku na Facebooku nebo Twitteru anebo sledovat profil banky na těchto sociálních sítích. Akce banky je časově omezená. Trvá od začátku do konce srpna.

S hypotékami přes Facebook začala Česká spořitelna

Klikací mánii o hypotéky u nás poprvé odstartovala Česká spořitelna. V lednu 2014 nabídla klientům, kteří projeví zájem o hypotéku přes Facebook, úrokovou sazbu 2,69 % oproti 2,99 %, které dostali zákazníci, kteří přišli do kamenné pobočky. Podmínkou bylo, že se najde na Facebooku aspoň 250 fanoušků hypotéky. To se podařilo, a v červnu banka svou akci úspěšně zopakovala. Lidé si vyklikali výhodnější sazbu 2,38 % ve srovnání s 2,68 %, kterou banka nabízela jinými komunikačními kanály.

Porovnejte si ceny hypoték Online kalkulačka

Proč se hypotéky přes sociální sítě bankám vyplatí?

Inovace v komunikační strategii bank neukazuje na to, že by manažeři českých bankovních institucí trávili více času na sociálních sítích. Jednoduše s hypotékou nabízenou na Facebooku ušetří provizi hypotéčním makléřům. Tímto způsobem totiž banky získávají většinu klientů a obvykle poplatek za makléře stojí 1,5 % z hodnoty hypotéky.

 
Hodnocení článku:
Počet hlasů: 1