Dotaz

Dotaz od: František Zavadil, vloženo 10. 5. 2014 17:46

Zobrazeno: 864x

 

Zdravím a prosím o info:Jak ja to v případě poruchy na síti?Nyní jsem u Čezu,mám sazbu D45 přímotop.Už se nám stalo,že nám neseplo topení a po několika voláních (a několika hodinách)přijel technik od dodavatele a musel vyměnit HDO.Kdo by mi poruchu odstranil po přechodu k Vám?Děkuji za info a přeji hezký den Zavadil

Odpověď:

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Naše společnost se zabývá zprostředkováním změny dodavatele, tudíž pokud nejste se společností ČEZ spokojen a máte zájem o změnu dodavatele, doporučujeme využít naši kalkulačku elektřiny, kde zjistíte, který dodavatel by pro Vás byl levnější a jaká by byla případná úspora. Vybraný dodavatel by se následně staral o veškeré technické poruchy.

Spočítejte si kolik můžete ušetřit na elektřině. Využijte naše srovnání dodavatelů.

Lucie Leopoldová zodpovězeno dne: 13. 5. 2014
 
Byla pro vás odpověď užitečná?
Ano  (70)
Ne  (51)
 
Další dotazy z kategorie Elektřina