iÚčet ve Čs. spořitelně

Dotaz od: Hana Pulcová, vloženo 13. 5. 2014 12:22

Zobrazeno: 968x

 

Dobrý den,

mám u spořtelny běžný účet už leta, který je zpoplatněný, za vedení, za příchozí a odchozí platby atd. Je možno převést tento účet tak jak je na internetový? Na pobočku nechodím a určitě platím kartou víc než 7.000 Kč za měsíc. Docela je taky zajímavé, že sama spořitelna neměla zájem mě o této možnosti internetového účtu informovat i přesto, že jsem klientem více než 20 let.
Děkuji za odpověď.

Odpověď:

Dobrý den, paní Pulcová,

pro přesnější odpověď, zda by byla možnost účty převést, se raději informujte přímo u České spořitelny. Pokud však splňujete podmínky iÚčtu, nemělo by nic bránit jeho založení. Svůj starý účet si pak můžete nechat zrušit a peníze si převedete. Obvykle za Vás banka vyřídí i převod trvalých plateb, inkas a dalších.

Doporučíme Vám ten nejlepší běžný účet. Využijte naše srovnání běžných účtů.

Lucie Leopoldová zodpovězeno dne: 14. 5. 2014
 
Byla pro vás odpověď užitečná?
Ano  (87)
Ne  (57)
 
Další dotazy z kategorie Běžné účty