Všechny články označené štítkem: reklamace

 

Zklamala vás dovolená? Reklamujte ji! Víme, jak postupovat

Návod 28.07.2016, Kategorie: Ostatní, Autor: Barbora Majerová

Zklamala vás dovolená? Reklamujte ji! Víme, jak postupovat

Letní měsíce jsou obdobím, kdy mnoho Čechů odjíždí na dovolené v zahraničí. Pobytový zájezd může skončit fiaskem, když turisté zjistí, že realita vůbec neodpovídá popisu v katalogu cestovní kanceláře. Pokud společnost poskytující zájezd nedostála svým slibům, mohou nespokojení zákazníci pokaženou dovolenou zpětně reklamovat a získat od cestovní kanceláře finanční kompenzaci za porušení smluvních pravidel. Číst více »

 

Nevěřte obchodníkům: U reklamace nabíječky telefon odevzdávat nemusíte

Aktualita 17.06.2015, Kategorie: Tarify, Autor: Kamila Hamalčíková

Nevěřte obchodníkům: U reklamace nabíječky telefon odevzdávat nemusíte

Nefunguje vám nabíječka, ale u reklamace po vás vyžadují i dodání samotného telefonu, jinak ji nevyřídí? Na takové triky prodejcům neskočte. Podle zákona totiž nemají na podobné požadavky nárok. Číst více »

 

Reklamace zboží: Jak správně postupovat, abyste dosáhli svého?

Článek 13.01.2015, Kategorie: Ostatní, Autor: Kamila Hamalčíková

Reklamace zboží: Jak správně postupovat, abyste dosáhli svého?

Víte, kolikrát musíte reklamovat stejnou vadu, abyste dosáhli vrácení peněz? Nebo jestli je nutné při reklamaci vždy předložit účtenku? Podívejte se, jak bránit svá spotřebitelská práva, abyste vyzráli na triky mazaných obchodníků. Číst více »

 

Poplatky za reklamaci zboží platit nemusíte. Jsou nezákonné

Aktualita 05.01.2015, Kategorie: Ostatní, Autor: Kamila Hamalčíková

Poplatky za reklamaci zboží platit nemusíte. Jsou nezákonné

Obchodník nemá právo zpoplatnit zákazníkovi reklamaci zboží. I pokud dojde k zamítnutí žádosti o nápravu vady výrobku, nemůže po vás prodejce chtít zaplatit poplatek za neoprávněnou reklamaci. Jak se bránit v podobných případech? Číst více »