Srovnejte si všechny mobilní tarify na jednom místě
Změnit operátora zvládnete mnohem rychleji než dříve. Díky nové novele zákona navíc nemusíte řešit ani výpověď smlouvy.
Ve srovnání najdete 259 nabídek tarifů od 43 mobilních operátorů
-
Stačí párkrát
kliknout myší Z pohodlí gauče si porovnáte ceny i podmínky všech produktů na trhu a najdete ten nejvýhodnější.
-
S papírováním rádi pomůžeme
Připravíme smlouvy, zařídíme výpovědi, pomůžeme s přenosem čísla, který od 1. 4. trvá 2–3 dny, a to zdarma.
-
K ruce jsou vám
specialisté Všichni nám je chválí. Ochotně vám odpoví na všechny otázky a pomohou s čímkoliv od výběru po sjednání.
Zlepšujeme se jen díky tomu, že jsou naši zákazníci nároční
Přečtěte si, proč jsou s námi spokojeni i za co nám dávají za uši.
Ptáte se nás
Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.
Jaké podmínky musím splnit, abych získal odměnu?
Odměnu od 2 000 Kč do 5 000 Kč získáte, pokud si s námi sjednáte nový balíček služeb od Vodafone.
Jde o kombinaci služeb:
- internet + vybrané tarify*,
- internet + TV,
- a internet + vybrané tarify* + TV.
* Konkrétní tarify, které jsou součástí akce, s vámi rád probere náš specialista na telefonu.
Kolik získám za sjednání služeb?
Výše odměny se odvíjí od nového balíčku ceny služeb.
Cena nového balíčku služeb | Výše odměny |
Od 795 Kč | 2 000 Kč |
Od 1 590 Kč | 3 000 Kč |
Od 2 385 Kč | 4 000 Kč |
Od 3 180 Kč | 5 000 Kč |
Jak to celé probíhá?
- Nejdříve s námi po telefonu sjednáte nový balíček služeb.
- Potom vám odešleme e-mail, ve kterém nám vyplníte krátký dotazník – bude nám stačit váš e-mail a číslo účtu, kam budete chtít odměnu zaslat.
- Nakonec už stačí všechny služby aktivovat a odměna je vaše.
- Slíbenou odměnu vám pošleme na účet nejpozději do 30 dnů od aktivace poslední ze sjednaných služeb.
Přenést telefonní číslo zvládnete už za 2 až 5 dnů (záleží na tom, jak se domluvíte s operátorem). Nemusíte vypovídat smlouvu, to za vás zařídí nový operátor. Vám bude stačit znát Ověřovací kód účastníka (tzv. OKU – 14místný číselný kód) a telefonní číslo, které chcete přenést. Dostanete ho písemně SMS, e-mailem nebo při uzavření či aktivaci smlouvy. Pokud byste ho přeci jen ztratili, obraťte se na svého operátora, nebo ho zkuste dohledat v internetové samoobsluze či smlouvě.
Tip: Přečtěte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se přenosu čísla.
To záleží na tom, po jaké době chcete přejít k jinému operátorovi. Nově se totiž o výpověď jako takovou starat nemusíte, tu zařídí váš nový operátor. Jestli jste od svého stávajícího operátora dostali slevu na mobilní telefon, tablet, modem nebo jiné zařízení, má právo po vás chtít, abyste mu ji zpětně proplatili. Pokud máte zařízení na splátky, musíte je doplatit.
Pokud jde o sankce za předčasnou výpověď smlouvy, obecně mohou nastat 2 situace:
1. Neplatíte nic
Pokud vypovídáte smlouvu po 3 měsících od doby, kdy jste ji uzavřeli, neplatíte ani korunu.
2. Zaplatíte jen 1/20 paušálů zbývajících do konce smlouvy
Pokud vypovídáte smlouvu do 3 měsíců od doby, kdy jste ji uzavřeli, doplácíte 1/20 zbývajících paušálů.
Pokud jste fyzická osoba nebo živnostník, žádnou další pokutu vám operátor dát nemůže, a to ani pokud jste uzavřeli smlouvu před 1. 4. 2020. Kdybyste se s takovým jednáním setkali, nebojte se ozvat přímo na Český telekomunikační úřad.
Protože jsou si mobilní tarify virtuálních operátorů často velmi podobné, nebo jsou extrémně nevýhodné, zařadili jsme do srovnávání pouze ty, které by vás mohly zajímat. Všechny produkty hlídáme a pravidelně aktualizujeme. Nechybí tak speciální nabídky, tarify pro seniory, nebo studenty.
Pokud chcete se svým číslem přejít k jinému operátorovi, výpověď podávat nemusíte – vyřídí ji za vás váš nový poskytovatel při přenosu čísla.
V ostatních případech výpověď můžete podat písemně, telefonicky nebo osobně na pobočce. Nejjednodušší cestou je předepsaný formulář, který bývá ke stažení na webových stránkách mobilního operátora.
S předplacenou kartou máte volnost. Nemusíte podepisovat smlouvu a neplatíte žádný stálý měsíční poplatek. Problém je, že i za nejlevnější předplacenku si většinou, oproti klasickému paušálu, připlatíte.
Čím víc voláte, píšete SMS a používáte data, tím víc se vyplatí pořídit si paušál. Kromě lepší ceny můžete u operátora získat i slevy na mobilní telefony nebo tablety.
Přenos čísla k jinému operátorovi vám zabere okolo 10 až 15 dnů. Stačí při výpovědi smlouvy požádat stávajícího operátora o vystavení Čísla výpovědi opuštěného poskytovatele (tzv. ČVOP – 14místný kód pro přenos čísla). Ten vám na základě vaší žádosti kód pošle SMS či e-mailem, a to do 10 dnů. Na vás už je jen předat tento kód novému operátorovi a on za vás vše vyřeší.
Pokud se rozhodnete nový tarif zařídit přes nás, doporučujeme ČVOP kód někam uschovat, ať se vám nezatoulá. Budeme ho od vás ještě potřebovat.
Od 1. 4. 2020 bude přenos čísla ještě rychlejší. Nově totiž bude trvat od 2 do 5 dnů (záleží na tom, jak se domluvíte s operátorem) a k jeho přenosu bude sloužit Ověřovací kód účastníka (tzv. OKU – 14místný kód). Na rozdíl od ČVOP kódu dostanete OKU už při uzavření smlouvy, nebo aktivaci tarifu. Stávající zákazníci pak většinou najdou OKU kód v internetové samoobsluze svého operátora.
Tip: Přečtěte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se přenosu čísla.
Chcete volat a posílat SMS do všech sítí zdarma? A k tomu i pořádnou porci dat? Najdeme vám tarif, který splní všechna vaše očekávání. Stačí, když nám na sebe v kalkulačce zanecháte číslo, a my vám rádi představíme nabídku neveřejných tarifů, které jsme pro vás u mobilních operátorů vyjednali. Možná budete překvapeni, jak levně se dnes dá tarif pořídit.
Pokud si ve srovnání tarifů mobilních operátorů najdete takový, který vám vyhovuje, stačí kliknout na tlačítko “Pokračovat” a vyplnit formulář. Do 1 pracovního dne se vám ozveme, projdeme s vámi všechny detaily tarifu, naplánujeme aktivaci a se vším vám pomůžeme.
Nenašli jste odpověď?
Napište nám – a my hned odpovíme.
Ostatní často hledají