Srovnejte si mobilní tarify do 2 minut

Hledáte levné volání, SMS zdarma nebo data navíc? Vyberte si mobilní tarif, který využijete naplno.

Neomezené volání, nebo volání po minutách? Najděte si tarif na míru

Stačí párkrát kliknout myší

Z pohodlí domova si porovnáte ceny i podmínky různých tarifů. Ten nejvýhodnější najdete za pár minut.

K ruce jsou vám naši specialisté

K ruce jsou vám naši specialisté

Po telefonu vám odpoví na všechny otázky a pomohou s čímkoliv – od výběru po sjednání.

Změnu tarifu vyřešíme za vás

Změnu tarifu vyřešíme za vás

Nový tarif si můžete užívat už za 5 dní. Vše půjde rychleji od ruky, když si k porovnání připravíte heslo do klientské zóny vašeho operátora.

Neomezené tarify

Neomezený tarif je tarif bez jakéhokoli omezení čerpání služeb – máte nekonečno volných minut, SMS i dat. S neomezeným tarifem si nemusíte dávat pozor na překročení datového limitu nebo počítat znaky ve zprávách. Můžete se ale setkat i s tarify, které jsou neomezené jen částečně: 

  • tarify s neomezeným voláním, 
  • tarify s neomezenými SMS, 
  • tarify s neomezenými daty. 

Nejoblíbenější je v dnešní době tarif s neomezenými daty, protože přes něj můžete bez problémů i volat a psát. Je ale také nejdražší, dejte si proto opravdu záležet na výběru. 

Abyste nemuseli trávit čas porovnáváním jednotlivých nabídek, vyzkoušejte naši online kalkulačku. Jednoduše do ní zadejte své požadavky a během chvilky najdete ten nejlevnější neomezený tarif. Srovnání online vám ušetří spoustu času i peněz. 

Porovnat tarify

Předplacené karty

Předplacené karty jsou SIM karty, na které si podle potřeby dobíjíte kredit. Z něj se vám postupně strhávají peníze za provolané minuty, poslané SMS a případně i vyčerpaná data podle sazebníku operátora. Když vám kredit dojde, musíte si ho opět dobít, jinak si nezavoláte.  

Výhodou je, že platíte jen ty služby, které opravdu využijete. Cena za jednotky je však zpravidla vyšší než u paušálních tarifů. I předplacené karty ale mohou mít přednastavené různé výhody, například balíček volných SMS nebo zvýhodněnou cenu na volání. Pokud sháníte tu nejlepší nabídku, naše srovnání předplacených karet vám výběr usnadní.

Vybrat předplacenou kartu

Tarify pro studenty

Tarify pro studenty jsou určeny mladým lidem do 26 let, kteří ještě studují. Tyto tarify zohledňují potřeby studentů nejen v obsažených jednotkách, ale také v ceně – je důležité, aby si tarif mohl dovolit i člověk bez stálého příjmu. 

Pro získání tarifu pro studenty je třeba doložit věk a někdy i potvrzení o studiu nebo ISIC kartu. Pokud vám ještě nebylo 18 let, je nutný také souhlas zákonného zástupce. 

V České republice nabízí studentské tarify všichni hlavní operátoři (Vodafone, T-Mobile i O2). Mohou být bez závazku i na smlouvu a balíčky jsou často odstupňovány podle věku uživatele nebo množství jednotek. 

Nejlepší tarif (nejen) pro studenty najdete snadno a rychle pomocí našeho srovnávače. Stačí pár kliků a budete mít jasno.

Porovnat tarify

Tarify pro seniory

Tarify pro seniory jsou balíčky připravené speciálně na míru lidem v důchodovém věku. Většinou obsahují větší množství volných minut i SMS a naopak méně dat. Cena bývá příznivější než u běžných tarifů, ale pro jejich získání musíte zpravidla doložit věk 60+. 

Hledáte ten nejlepší tarif pro seniory? V našem srovnávači najdete nejen tarify s tímto názvem, ale také všechny ostatní nabídky. Nehrozí tedy, že byste přehlédli nějaký ještě výhodnější. 

Porovnat tarify

Jak vybrat mobilní tarif?

Mobilní tarif vybírejte podle toho, na co všechno ho plánujete využívat. Pokud jste obchodník a hodně voláte, vyberte si tarif s dostatkem volných minut. Jestli dáváte přednost písemné komunikaci, volte tarify zaměřené na SMS. Datové tarify vám umožní volat i psát přes internet, surfovat po webových stránkách nebo hrát online hry. Nechcete si dělat hlavu s počítáním volných jednotek? Zvolte neomezený tarif. A pokud naopak za telefon neutratíte víc než 300 Kč měsíčně, bude vám nejspíš stačit předplacená karta

Jak zrušit mobilní tarif?

Máte smlouvu na dobu určitou a bojíte se poplatku za předčasné ukončení závazku? Vyhnete se mu snadno. Musíte si jenom pohlídat, abyste měli tarif aktivní minimálně 3 měsíce a zároveň abyste neměli u operátora žádný další závazek (např. mobil za zvýhodněnou cenu nebo na splátky). 

  • U T-Mobile musíte podat výpověď písemně a doručit ji do sídla společnosti nebo na pobočku. 
  • Vodafone také vyžaduje písemnou výpověď, na webu ale najdete připravený formulář, který vám proces usnadní. 
  • O2 umožňuje zrušit smlouvu i po telefonu na bezplatné lince. Výpověď ale můžete podat i klasicky písemně. 

Výpovědní doba u většiny operátorů trvá 30 dní.

Jestliže máte smlouvu na dobu neurčitou, smlouvu můžete vypovědět prakticky kdykoliv bez zádrhelů.

Najít nový tarif

Jak změnit mobilní tarif?

Chcete změnit tarif, ale zůstat u stejného operátora? Stačí mu dát vědět. Tarif můžete obvykle měnit jednou za měsíc. Pokud jste si ale vybrali tarif u jiného operátora, proces bude o trochu složitější. 

Abyste mohli bezplatně odejít od svého operátora, musíte u něj mít smlouvu už aspoň 3 měsíce. Pokud tomu tak není, může vás čekat pokuta. Její maximální výše je 1/20 hodnoty zbývajícího závazku. 

Příklad: Pořídíte si tarif a po měsíci zjistíte, že vám operátor nevyhovuje, protože nemá síťové pokrytí tam, kde ho potřebujete. Měsíčně platíte 500 Kč a do konce smlouvy vám zbývá 21 měsíců. Maximální možnou sankci vypočítáte podle vzorce: 

(měsíční platba × počet měsíců zbývajících do konce smlouvy) / 20 = maximální výše pokuty 

(500 Kč × 21) / 20 = 525 

Vaše maximální sankce tak může být 525 Kč. 

Výpověď pak podáte písemně na adresu operátora. K přenosu čísla budete potřebovat tzv. ověřovací kód účastníka (OKU). 

Srovnat tarify

OKU kód

Tzv. ověřovací kód účastníka (OKU) je čtrnáctimístný kód, který slouží k přenosu vašeho čísla k jinému operátorovi. Najdete ho zpravidla v klientské zóně vašeho stávajícího operátora. Abyste zbytečně netápali, máme pro nás návody, jak získat OKU kódy u různých operátorů.

Jak přenést číslo?

  1. Vyberte si ten nejlepší tarif a objednejte si ho u nás nebo přímo u operátora. 
  2. Najděte si OKU kód v online klientské zóně vašeho stávajícího operátora.  
  3. Svůj OKU kód předejte našemu specialistovi, případně rovnou novému operátorovi. Ten za vás podá u toho starého výpověď a zařídí přenos čísla. 
  4. Nová SIM karta společně se smlouvou k podpisu by k vám měla dorazit během 5 pracovních dnů. Kurýr vám dá předem vědět, kdy přijede. Kvůli ověření totožnosti si připravte občanský průkaz. 
  5. Nový operátor vám pošle zprávu s přesným datem vašeho přechodu. V daný den ráno vyměňte v telefonu starou SIM kartu za novou a máte hotovo.
Srovnání tarifů

Ptáte se nás

Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.

Nový mobilní tarif si vyberete ve srovnání za pár minut. Přenést telefonní číslo zvládnete pak už za 5 až 8 dnů. Záleží na tom, jak se domluvíte s operátorem.

Nemusíte sami vypovídat smlouvu, to za vás zařídí nový operátor. Vám bude stačit znát ověřovací kód účastníka (tzv. OKU – 14místný číselný kód). Pokud OKU neznáte, nezoufejte. Náš specialista vám ho pomůže najít v internetové samoobsluze vašeho operátora nebo ve staré smlouvě.

Tip: Přečtěte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se přenosu čísla.

Vybrali jste si nový mobilní tarif, ale u stávajícího operátora máte smlouvu na dobu určitou? Závazek můžete ukončit předčasně, aniž byste museli platit tučné sankce. Záleží, kdy jste podepsali stávající smlouvu.

Obecně mohou nastat 2 situace:

1. Neplatíte nic

Pokud vypovídáte smlouvu po 3 měsících od doby, kdy jste ji uzavřeli, neplatíte ani korunu.

2. Zaplatíte jen 1/20 paušálů zbývajících do konce smlouvy

Pokud vypovídáte smlouvu do 3 měsíců od doby, kdy jste ji uzavřeli, doplácíte 1/20 zbývajících paušálů.

Jestli jste od svého stávajícího operátora dostali slevu na mobilní telefon, tablet, modem nebo jiné zařízení, má právo po vás chtít, abyste mu ji zpětně proplatili. Pokud máte zařízení na splátky, musíte je doplatit.

Pokud jste fyzická osoba nebo živnostník, žádnou další pokutu vám operátor dát nemůže, a to ani pokud jste uzavřeli smlouvu před 1. 4. 2020. Kdybyste se s takovým jednáním setkali, nebojte se ozvat přímo na Český telekomunikační úřad.

Protože jsou si mobilní tarify virtuálních operátorů často velmi podobné nebo jsou extrémně nevýhodné, zařadili jsme do srovnávání pouze ty, které by vás mohly zajímat. Všechny produkty hlídáme a pravidelně aktualizujeme. Nechybí tak speciální nabídky – tarify pro seniory nebo studenty.

Pokud chcete se svým číslem přejít k jinému operátorovi, výpověď podávat nemusíte – vyřídí ji za vás váš nový poskytovatel při přenosu čísla.

V ostatních případech výpověď můžete podat písemně, telefonicky nebo osobně na pobočce. Nejjednodušší cestou je předepsaný formulář, který bývá ke stažení na webových stránkách mobilního operátora.

S předplacenou kartou máte volnost. Nemusíte podepisovat smlouvu a neplatíte žádný stálý měsíční poplatek. Problém je, že i za nejlevnější předplacenku si většinou, oproti klasickému paušálu, připlatíte.

Čím víc voláte, píšete SMS a používáte data, tím víc se vyplatí pořídit si paušál. Kromě lepší ceny můžete u operátora získat i slevy na mobilní telefony nebo tablety.

Přenos čísla trvá od 5 do 8 dnů. Záleží na tom, jak se domluvíte s operátorem. K přenosu čísla budete potřebovat ověřovací kód účastníka (tzv. OKU – 14místný kód). OKU dostanete už při uzavření smlouvy, případně při aktivaci tarifu. Stávající zákazníci pak většinou najdou OKU v internetové samoobsluze svého operátora.

Tip: Přečtěte si nejčastější otázky a odpovědi týkající se přenosu čísla.

Chcete volat a posílat SMS do všech sítí zdarma? A k tomu i pořádnou porci dat? Najdeme vám tarif, který splní vaše očekávání. Stačí, když nám na sebe v kalkulačce zanecháte číslo, a my vám rádi představíme nabídku neveřejných tarifů, které jsme pro vás u mobilních operátorů vyjednali. Možná budete překvapeni, jak levně se dnes dá tarif pořídit.

Pokud si ve srovnání tarifů mobilních operátorů najdete takový, který vám vyhovuje, stačí kliknout na tlačítko „Pokračovat“ a vyplnit formulář. Do 1 pracovního dne se vám ozveme, projdeme s vámi všechny detaily tarifu, naplánujeme aktivaci a se vším vám pomůžeme.

Nenašli jste odpověď?

Napište nám – a my hned odpovíme.

Poslat zprávu

Na každé koruně záleží. Pomůžeme vám, abyste nemuseli platit ani jednu navíc.

Spojte se s námi
Tel: (+420)
226 289 029

Po–Pá: 9–17 h

© Copyright 2010–2024 Ušetřeno.cz s.r.o.