Asistenční služba na cesty do zahraničí

Asistenční služba je součástí cestovního pojištění, která vám poskytne pomoc v zahraničí. Česky hovořící pracovníci asistenční linky jsou vám k dispozici 24/7 a poskytnou vám rady, jak postupovat, když při vašem pobytu dojde k pojistné události.

Výhody asistenční služby v zahraničí

Konzultace po telefonu-1.svg

Nonstop asistence


U většiny pojišťoven jsou vám na asistenční lince k dispozici proškolení operátoři. A to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Konzultace po telefonu.svg

Vždy v češtině


Všichni operátoři mluví česky. Nemusíte se tedy bát jazykové bariéry nebo nedorozumění. 
Approve.svg

Pomoc v nouzi


Asistenční službu vám pomohou v nejrůznějších situacích – při zdravotních problémech, zpožděném letu, ztrátě zavazadel atd.

Co je to asistenční služba v zahraničí?

Asistenční služba do zahraničí vám poskytne telefonickou pomoc v českém jazyce 24/7 pro případ nouzové situace. Kontakt na asistenční linku najdete na asistenční kartičce, kterou obdržíte po uzavření smlouvy. Tuto kartičku noste vždy při sobě – kromě telefonního čísla obsahuje také číslo pojistné smlouvy, kterým se budete asistenční službě prokazovat.

Součástí služeb bývá i poskytování turistických informací či lifestyle asistence pro kulturní, sportovní a zábavní aktivity, kdy vám pracovníci linky zajistí třeba rezervaci vstupenek.

Co zahrnuje asistenční služba v zahraničí?

Základ asistenčních služeb bývá u různých pojišťoven cestovního pojištění velmi podobný. V některých částech, položkách a službách se ovšem mohou drobně odlišovat. Přesné informace vždy najdete v pojistných podmínkách dané smlouvy. 

Mezi situace, kdy je možné linku kontaktovat obvykle patří:

  • potřebujete podstoupit ošetření v nemocnici (v případě úrazu či nemoci),
  • byli jste hospitalizováni,
  • potřebujete se předčasně vrátit do ČR nebo zařídit repatriaci,
  • zpozdil se vám let,
  • ztratili jste zavazadla,
  • způsobili jste škodu,
  • potřebujete radu právníka nebo pomoc tlumočníka.

Jak funguje asistenční služba v zahraničí?

Fungování asistenční služby je velmi jednoduché. Její telefonní číslo najdete na asistenční kartičce, kterou jste dostali k pojistné smlouvě. Ideálně si ho pro jistotu ještě před odjezdem uložte do svého telefonu, stejně jako číslo vaší pojistné smlouvy. 

Kontaktování asistenční linky

V případě potřeby zavolejte svou asistenční službu. Budete spojeni s proškoleným, česky hovořícím operátorem, který je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Poskytne vám rady, jak v dané situaci dále postupovat a samozřejmě s vámi bude v kontaktu až do vyřešení celé situace. Důležité je operátorovi sdělit co nejvíce informací tak, aby vám poskytl nejoptimálnější pomoc. 

Kontakty na asistenční službu v zahraničí

Asistenční linku kontaktujte dle pojišťovny, u které máte uzavřeno své cestovní pojištění.

PojišťovnaNázev asistenční službyKontakt ze zahraničí
AllianzMondial Assistance+ 420 241 170 000
GeneraliEurope Assistance+ 420 221 586 549
ČSOBvlastní asistenční služba+ 420 222 803 442
ČPPGlobal Assistance+ 420 266 799 788
UNIQAvlastní asistenční služba+ 420 272 101 020
KooperativaGlobal Assistance+ 420 266 799 779

(Aktualizování 22. 07. 2024)

Ptáte se nás

Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.

Asistenční služba do zahraničí je součástí cestovního pojištění, která vám poskytne pomoc v případě nouze. Česky hovořící pracovníci asistenční linky jsou vám k dispozici 24/7 a poskytnou vám rady, jak postupovat, když při vašem pobytu dojde k pojistné události.

V případě pojistné události zavoláte na telefonní číslo vaší asistenční služby. Budete spojení s česky hovořícím operátorem, který vám poskytne odpovídající rady a vyřeší s vámi celou záležitost od začátku do konce.

Stačí zavolat na telefonní číslo, které najdete na vaší asistenční kartičce. Raději si ho před odjezdem do zahraničí uložte do telefonu spolu s číslem vaší pojistné smlouvy, kterým se budete operátorovi prokazovat.

V případě pojistné události, když budete potřebovat pomoct. Může se jednat například o lékařské ošetření, hospitalizaci, zpoždění letu, ztrátu zavazadel, potřebu tlumočníka či právníka. Přesný rozsah možností najdete v pojistných podmínkách smlouvy vašeho cestovního pojištění.

Nenašli jste odpověď?

Napište nám – a my hned odpovíme.
Poslat zprávu