Jak funguje asistenční služba v zahraničí?
Fungování asistenční služby je velmi jednoduché. Její telefonní číslo najdete na asistenční kartičce, kterou jste dostali k pojistné smlouvě. Ideálně si ho pro jistotu ještě před odjezdem uložte do svého telefonu, stejně jako číslo vaší pojistné smlouvy.
Kontaktování asistenční linky
V případě potřeby zavolejte svou asistenční službu. Budete spojeni s proškoleným, česky hovořícím operátorem, který je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Poskytne vám rady, jak v dané situaci dále postupovat a samozřejmě s vámi bude v kontaktu až do vyřešení celé situace. Důležité je operátorovi sdělit co nejvíce informací tak, aby vám poskytl nejoptimálnější pomoc.
Kontakty na asistenční službu v zahraničí
Asistenční linku kontaktujte dle pojišťovny, u které máte uzavřeno své cestovní pojištění.
Pojišťovna | Název asistenční služby | Kontakt ze zahraničí |
---|
Allianz | Mondial Assistance | + 420 241 170 000 |
Generali | Europe Assistance | + 420 221 586 549 |
ČSOB | vlastní asistenční služba | + 420 222 803 442 |
ČPP | Global Assistance | + 420 266 799 788 |
UNIQA | vlastní asistenční služba | + 420 272 101 020 |
Kooperativa | Global Assistance | + 420 266 799 779 |
(Aktualizování 22. 07. 2024)