Asistenční služba na cesty do zahraničí

Asistenční služba je součástí cestovního pojištění, která vám poskytne pomoc v zahraničí. Česky hovořící pracovníci asistenční linky jsou vám k dispozici 24/7 a poskytnou vám rady, jak postupovat, když při vašem pobytu dojde k pojistné události.

SPOČÍTAT CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ

Výhody asistenční služby v zahraničí

Nonstop asistence

Nonstop asistence

U většiny pojišťoven jsou vám na asistenční lince k dispozici proškolení operátoři. A to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Vždy v češtině

Vždy v češtině

Všichni operátoři mluví česky. Nemusíte se tedy bát jazykové bariéry nebo nedorozumění. 

Pomoc v nouzi

Pomoc v nouzi

Asistenční službu vám pomohou v nejrůznějších situacích – při zdravotních problémech, zpožděném letu, ztrátě zavazadel atd.

Co je to asistenční služba v zahraničí?

Asistenční služba do zahraničí vám poskytne telefonickou pomoc v českém jazyce 24/7 pro případ nouzové situace. Kontakt na asistenční linku najdete na asistenční kartičce, kterou obdržíte po uzavření smlouvy. Tuto kartičku noste vždy při sobě – kromě telefonního čísla obsahuje také číslo pojistné smlouvy, kterým se budete asistenční službě prokazovat.

Součástí služeb bývá i poskytování turistických informací či lifestyle asistence pro kulturní, sportovní a zábavní aktivity, kdy vám pracovníci linky zajistí třeba rezervaci vstupenek.

Co zahrnuje asistenční služba v zahraničí?

Základ asistenčních služeb bývá u různých pojišťoven cestovního pojištění velmi podobný. V některých částech, položkách a službách se ovšem mohou drobně odlišovat. Přesné informace vždy najdete v pojistných podmínkách dané smlouvy. 

Mezi situace, kdy je možné linku kontaktovat obvykle patří:

  • potřebujete podstoupit ošetření v nemocnici (v případě úrazu či nemoci),
  • byli jste hospitalizováni,
  • potřebujete se předčasně vrátit do ČR nebo zařídit repatriaci,
  • zpozdil se vám let,
  • ztratili jste zavazadla,
  • způsobili jste škodu,
  • potřebujete radu právníka nebo pomoc tlumočníka.
SPOČÍTAT CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ

Jak funguje asistenční služba v zahraničí?

Fungování asistenční služby je velmi jednoduché. Její telefonní číslo najdete na asistenční kartičce, kterou jste dostali k pojistné smlouvě. Ideálně si ho pro jistotu ještě před odjezdem uložte do svého telefonu, stejně jako číslo vaší pojistné smlouvy. 

Kontaktování asistenční linky

V případě potřeby zavolejte svou asistenční službu. Budete spojeni s proškoleným, česky hovořícím operátorem, který je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Poskytne vám rady, jak v dané situaci dále postupovat a samozřejmě s vámi bude v kontaktu až do vyřešení celé situace. Důležité je operátorovi sdělit co nejvíce informací tak, aby vám poskytl nejoptimálnější pomoc. 

Kontakty na asistenční službu v zahraničí

Asistenční linku kontaktujte dle pojišťovny, u které máte uzavřeno své cestovní pojištění.

PojišťovnaNázev asistenční službyKontakt ze zahraničí
AllianzMondial Assistance+ 420 241 170 000
Generali, Česká pojišťovnavlastní asistenční služba+ 420 241 114 114
ČSOBvlastní asistenční služba+ 420 466 100 777
ČPPGlobal Assistance+ 420 266 799 788
UNIQAEurope Assistance+ 420 255 734 900
KooperativaGlobal Assistance+ 420 266 799 779

(Aktualizování 16. 12. 2022.)

POROVNÁNÍ CESTOVNÍCH POJIŠTĚNÍ

Ptáte se nás

Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.

Asistenční služba do zahraničí je součástí cestovního pojištění, která vám poskytne pomoc v případě nouze. Česky hovořící pracovníci asistenční linky jsou vám k dispozici 24/7 a poskytnou vám rady, jak postupovat, když při vašem pobytu dojde k pojistné události.

V případě pojistné události zavoláte na telefonní číslo vaší asistenční služby. Budete spojení s česky hovořícím operátorem, který vám poskytne odpovídající rady a vyřeší s vámi celou záležitost od začátku do konce.

Stačí zavolat na telefonní číslo, které najdete na vaší asistenční kartičce. Raději si ho před odjezdem do zahraničí uložte do telefonu spolu s číslem vaší pojistné smlouvy, kterým se budete operátorovi prokazovat.

V případě pojistné události, když budete potřebovat pomoct. Může se jednat například o lékařské ošetření, hospitalizaci, zpoždění letu, ztrátu zavazadel, potřebu tlumočníka či právníka. Přesný rozsah možností najdete v pojistných podmínkách smlouvy vašeho cestovního pojištění.

Nenašli jste odpověď?

Napište nám – a my hned odpovíme.

Poslat zprávu

Na každé koruně záleží. Pomůžeme vám, abyste nemuseli platit ani jednu navíc.

Spojte se s námi
Tel: (+420)
226 289 029

Po–Pá: 9–17 h

© Copyright 2010–2024 Ušetřeno.cz s.r.o.