Fio banka má v Česku přes 80 poboček. Dalších 25 poboček Fio banky najdete na Slovensku. K tomu provozuje vlastní síť bankomatů.
Do banky ale v drtivé většině případů vůbec chodit nemusíte. Správu svého osobního nebo spořícího účtu, případně investování do cenných papírů, zvládnete z pohodlí svého obýváku. A to prostřednictvím internetového bankovnictví, Smartbankingu nebo platformy e-Broker (sloužící k investování).
Jak se přihlásit do internetového bankovnictví Fio banky?
Do internetového bankovnictví Fio banky se přihlásíte kdykoliv a odkudkoliv. Stačí vám k tomu pouze připojení k internetu. Najdete si webovou stránku fio.cz a v levém postranním sloupci uvidíte vstup do internetbankingu.
Kliknete na tlačítko „Přihlásit se" a s pomocí svého uživatelského jména a hesla se dostanete do svého osobního účtu. Ten je propojený i se spořícím účtem, který můžete jednoduše spravovat. A pokud u Fio banky máte hypotéku a založené Hypospořicí konto, tak i to ve svém internetbankingu vidíte.
Druhým způsobem, jak kontrolovat stav svého účtu, odesílat platby nebo zadávat trvalé příkazy, je prostřednictvím Smartbankingu. Ten si můžete jednoduše stáhnout prostřednictvím Google Play nebo App Store. Jakmile ho aktivujete a propojíte se svým internetbankingem, máte celou svou banku v mobilu. Díky tomu můžete například:
- platit mobilem,
- spravovat limity svých karet,
- sjednat si další účty,
- zažádat o půjčku.
Kód banky 2010, kterým se právě Fio banka identifikuje, se vám bude hodit vždy, když budete zasílat peníze komukoliv, kdo má u Fio banky zřízený účet.
Máme pro vás soupis dalších kódů bank.