Srovnejte si všechny tarify O2 Family

Volejte, pište a datujte o sto šest s O2 Family. Proč si vybrat právě tohoto virtuálního operátora?

SROVNAT MOBILNÍ TARIFY

Jaké jsou výhody virtuálního operátora O2 Family?

Mnoho spokojených zákazníků

Mnoho spokojených zákazníků

Služby O2 Family pravidelně využívá už více než 370 000 spokojených zákazníků.

Garance silného partnera

Garance silného partnera

O2 Family je 100% dceřinou společností O2 Czech Republic. Díky tomu můžete využívat zákaznické podpory v O2 Prodejnách.

Spousta skvělých benefitů

Spousta skvělých benefitů

Oblíbíte si akce pro stávající klienty a širokou škálu slev v programu O2 Radosti.

Komu je O2 Family určeno?

Do O2 Family může vstoupit kdokoliv. Nejde o program určený výhradně klientům O2, ale mohou do něj vstoupit i lidé s telefonním číslem od Vodafone nebo T-Mobile. Tím pádem přejdou pod O2 a dostanou novou SIM kartu O2 (své telefonní číslo si ale mohou ponechat).

Společnost O2 Family nabízí:

  • zaměstnanecké benefity,
  • komunitní programy výhodného volání a internetu,
  • výhodné služby pro celou rodinu,
  • různé akce, výhody, odměny.

Jak vstoupit do programu O2 Family?

Do O2 Family se může přidat kdokoliv a kdykoliv. Postup je přitom podobný, jako když měníte mobilního operátora. Udělat to můžete online prostřednictvím webu www.o2family.cz, přes zpoplatněnou linku 841 117 118 nebo vám mohou pomoci pracovníci O2 prodejen.

Pokud si nejste jisti, jestli to zvládnete, obraťte se na naše specialisty a se změnou operátora vám pomůžeme. Máme pro vás ale i podrobný návod, jak vstoupit do O2 Family:

Když chcete nové číslo…

  • Najděte možnost Objednávka a vyplňte žádost o smlouvu.
  • Zvolte „Chci nové číslo“.
  • Vyplňte své osobní údaje.
  • Vyberte si tarif od O2 Family.
  • Zvolte způsob doručení nové SIM karty (poštou, ve vybrané prodejně O2).
  • Novou SIM aktivujete díky odeslání SMS ve tvaru AKTIVUJmezeraSIMmezeraTelefonní číslo na číslo 720 013 012.

Klienti O2

  • Zadejte novou Objednávku.
  • Vyplňte žádost o smlouvu.
  • Zdejte Ověřovací kód účastníka (OKU) – najdete ho v samoobsluze Moje O2 nebo ve své smlouvě.
  • Pokud teď OKU nemáte, je možné dodat ho posléze e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím SMS.
  • Pokud máte jen kód ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), postup je úplně stejný jako u OKU.
  • Ukončení stávající smlouvy u O2 nemusíte řešit.

Klienti Vodafone/T-Mobile

  • Najděte si novou Objednávku.
  • Vypište žádost o novou smlouvu.
  • Zadejte svůj Ověřovací kód účastníka (OKU) – najdete ho ve své smlouvě s Vodafone/T-Mobile nebo v samoobsluze Můj Vodafone/Můj T-Mobile.
  • Pokud nemáte OKU po ruce, budete ho poté muset dodat e-mailem, telefonicky nebo přes SMS.
  • Ukončení smlouvy s Vodafone/T-Mobile vyřeší O2 Family za vás.
Najděte si výhodnější mobilní tarif

Jaké jsou výhody O2 Family?

Do O2 Family mohou vstoupit i lidé používající předplacenou kartu (ta se automaticky změní na vybraný tarif), stejně jako lidé, kteří mají u stávajícího operátora sjednaný tarif (smlouvu je možné předčasně ukončit).

Členství v O2 Family pak s sebou nese řadu výhod, například:

  • výhodné služby pro rodinu i rodinné přátele,
  • telefony a další zařízení za příznivější cenu,
  • pevný internet,
  • O2 TV (v kombinaci s Internetem na doma je balíček výhodnější),
  • výhodné nabídky a slevy v mobilní aplikaci O2 Radosti,
  • pravidelné akce s odměnami,
  • podpora v O2 prodejnách.

Samoobsluha O2 Family

Stejně jako mohou klienti O2 využívat online samoobsluhu Moje O2, tak klienti O2 Family mají k dispozici Samoobsluhu O2 Family.

Vstoupíte do ní prostřednictvím webových stránek www.o2family.cz. Vpravo nahoře stačí kliknout na tlačítko „Vstup do programu“. Pak se přihlásíte prostřednictvím svého zaregistrovaného telefonního čísla nebo se jakožto nový zákazník přihlásíte s pomocí přihlašovacího kódu.

Využívat můžete ale i samoobsluhu Moje O2. Do ní vstoupíte podobně, akorát vyberete tlačítko „Moje O2 Family“. Registrovaní uživatelé se přihlásí pomocí uživatelského jména a hesla. K dispozici je také jednorázové přihlášení přes SMS nebo přes BankID.

Pak už si ve své samoobsluze O2 Family můžete libovolně přenastavovat údaje nebo vybírat z nabídky – můžete si například aktivovat různé doplňkové služby k tarifu nebo si nastavit roaming.

S O2 Family si užijete telefon za skvělou cenu

V O2 Family na vás čekají telefony i zařízení za zvýhodněné ceny. Stačí si vybrat mobilní telefon podle vašich přestav. V nabídce na vás čekají smartphony od 1 Kč do 25 000 Kč, a to od různých značek (Samsung, Xiaomi, iPhone, Vivo a další). 

SROVNAT MOBILNÍ TARIFY

Jak ukončit smlouvu v rámci programu O2 Family?

Od O2 Family můžete odejít, aniž byste mobilnímu operátorovi museli sdělovat důvod.

Máte právo ukončit smlouvu kdykoliv, a to s 30denní výpovědní lhůtou. Pokud máte status právnické osoby a smlouvu na dobu určitou, musíte ji vypovědět dohodou s O2. A bohužel vás nemine smluvní pokuta.

Až budete přecházet k jinému mobilnímu operátorovi, postačí vám znát svůj kód OKU (Ověřovací kód účastníka) nebo ČVOP (Číslo výpovědi opouštěného poskytovatele služby).

A pozor – pokud používáte O2 Family jakožto zaměstnanec a v daném zaměstnání skončíte, tak tarif můžete používat dál, a to až do jeho konce určeného smlouvou.

Hledáte nového operátora, který by vám nabídl výhodnější služby? Podívejte se na naše srovnání mobilních operátorů a vyberte si mezi nimi toho, který vám sedne nejvíce.

Najděte si výhodnější tarif

Ptáte se nás

Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.

Konkrétní parametry tarifů O2 Family nejsou veřejné

Individuální nabídku tarifu mohou získat pouze zaměstnanci O2 a vybraných firem, které se společností spolupracují (výjimečně jejich rodinní příslušníci). Neveřejné nabídky je možné prozkoumat pouze s unikátním kódem. Smlouvy se uzavírají na 12 měsíců.

Jako člen programu O2 Family můžete využívat následujících výhod:

  • Volání za speciální cenu.
  • Telefony a zařízení za zvýhodněnou cenu.
  • Pravidelné akce s hodnotnými odměnami pro stávající zákazníky.
  • Televize O2 TV v kombinaci s Internetem na doma za zvýhodněnou cenu.
  • Slevy u vybraných partnerů v rámci programu O2 Radosti.
  • S vybranými požadavky vám pomohou v O2 Prodejnách.

Operátor O2 Czech Republic a.s. je 100% vlastníkem virtuálního operátora O2 Family, který se dříve jmenoval Bonerix.

Prostřednictvím aplikace Moje O2 si můžete nastavit služby O2 Family odkudkoliv potřebujete.  

Co aplikace Moje O2 umí: 

  • přehled o čerpání služeb – kontrola zbývající dat i volných minut pro jedno číslo nebo celou rodinu.  
  • platby a vyúčtování – přehled faktur až 6 měsíců zpátky. 
  • rychlý nákup a nastavení služeb – dokoupení dat, změna tarifu, pořízení nové služby 
  • O2 radost – výhodné nabídky od O2 Family přímo pro vás

Aplikace je k dispozici pro Android i iOs. Pro její používání musíte mít aktivní účet ve webové obsluze O2 Family. 

Nenašli jste odpověď?

Napište nám – a my hned odpovíme.

Poslat zprávu

Na každé koruně záleží. Pomůžeme vám, abyste nemuseli platit ani jednu navíc.

Spojte se s námi
Tel: (+420)
226 289 029

Po–Pá: 9–17 h

© Copyright 2010–2024 Ušetřeno.cz s.r.o.