SAZKAmobil

SAZKAmobil ukončil svou činnost a všichni zákazníci byli převedeni pod operátora Vodafaone

SAZKAmobil se od 1. 4. 2024 spojil se společností Vodafone Czech Republic a.s., která se tak stala novým poskytovatelem služeb pro zákazníky SAZKAmobilu. Původní čísla i SIM karty zůstaly plně funkční, bývalé produkty nabízené SAZKAmobilem ale byly převedeny na produkty společnosti Vodafone. Co dalšího se pro zákazníky změnilo? Dočtete se níže. 

Kontakt SAZKAmobil

Kontakty zůstávají i po sloučení se společností Vodafone zachovány.

Webové stránky: www.sazkamobil.cz

E-mail: info@sazkamobil.cz

Zákaznická linka: +420 800 77 11 11 (operátoři jsou k dispozici 24/7)

Produkty SAZKAmobil

Předplacenka

Předplacenka byla SIM karta, na kterou si zákazníci dobíjeli kredit a za dobytí získali zajímavé odměny v podobě levnějšího volání, SMS či více dat. 

Po sloučení se společností Vodafone přešli majitelé Předplacenky na tzv. Novou Oskartu od Vodafonu. Původní SIM i číslo zůstaly zákazníkům zachovány a zcela funkční. Změnily se ale některé z poskytovaných služeb. U Nové Oskarty Vodafone například neposkytuje službu Internet na den, kterou nahradil službou Připojení na měsíc. 

Tarify

SAZKAmobil nabízel také tarify s různými službami jako neomezené volání a SMS nebo určitý objem dat. Původní tarify od SAZKAmobilu byly zákazníkům taktéž převedeny na tarify Vodafonu, které nově spravují v samoobslužné aplikaci Můj Vodafone. 

SAZKAmobil aplikace

SAZKAmobil nabízel zákazníkům ke správě produktů aplikaci s názvem Mobilní operátor SAZKAmobil. V aplikaci bylo možné prohlédnout si aktuální stav kreditu, dále aktivované nebo čerpané odměny a uživatelé v ní našli i výpisy. Přes aplikaci bylo možné dobíjet kredit nebo platit pravidelná vyúčtování.

Po sloučení se společností Vodafone obsluhují klienti své účtu v samoobsluze Můj Vodafone. 

Jak změnit operátora?

Pokud jste patřili k zákazníkům SAZKAmobilu, stali jste od 1. dubna 2024 zákazníky společnosti Vodafone. Pokud přemýšlíte o změně operátora, postup je jednoduchý. K přenosu čísla budete potřebovat tzv. OKU kód. Ten vyplníte v internetové samoobsluze, kam se přihlásíte pomocí nového čísla. Přenos čísla poté trvá asi 2 pracovní dny.

Jak odstoupit od smlouvy?

Jelikož byli původní klienti SAZKAmobilu převedeni po operátora Vodafone, řídí se odstoupení od smlouvy pravidly stanovenými společností Vodafone. U Nové Oskarty (předplacená karta) není vyžadováno uzavření smlouvy, tudíž pro zrušení služby ji stačí nevyužívat. 

U tarifů, které byly sjednány smlouvou na dobu určitou, může výpověď podat pouze majitel zákaznického účtu na nějž je číslo vedeno. Ten vyplní formulář, který následně zašle poštou na adresu sídla Vodafone. Výpovědní lhůta následně běží od data doručení a trvá obvykle 30 dní.  

Jedná-li se o tzv. číslo bez závazku, lze výpověď podat i telefonicky, osobně na prodejně, nebo písemně. 

Je dobré si zjistit také to, jaká máte obecně práva při odstoupení od smlouvy od mobilního operátora.

Stručná historie SAZKAmobil

Společnost SAZKAmobil vznikla v roce 2014. Byla založena loterijní společností SAZKA a jakožto první virtuální operátor nabídla přístup k 5G síti bez omezení. 

Jednalo se o největšího virtuálního operátora v České republice, který byl dostupný na asi 7,5 tisících terminálech SAZKY a jeho služby využívalo zhruba 200 tisíc zákazníků.

V roce 2023 se Sazka rozhodla, že se chce soustředit na loterijní sektor a rozhodla se své aktivity v telekomunikacích prodat. Nakonec se dohodla s operátorem Vodafone, který 1. dubna 2024 SAZKAmobil převzal.