Aktuální ceník plynu najdete na tomto odkazu, aktuální ceníky pro odběr elektřiny jsou k dispozici zde.
Dobrá energie
- Působí na energetickém trhu už od roku 2012.
- Energie dodává více než 50 000 zákazníků.
- Jedná se o dceřinou firmu společnosti epet.
Stručná historie společnosti Dobrá energie
Na trhu s energiemi působí Dobrá energie od roku 2012.
V roce 2021 se novým majitelem stala EP ENERGY TRADING a.s. (tedy epet).
Plyn a elektřina od Dobré energie
Dobrá energie je součástí energetické skupiny EPH, a.s., díky čemuž vám může nabídnout nejen zázemí stabilní společnosti, ale také dlouhodobě výhodné ceny energií. U Dobré energie se nemusíte bát žádných skrytých poplatků, k dispozici vám bude kvalitní zákaznický servis a spolehnout se můžete také na férové jednání.
Aktuální ceny energií od Dobré energie najdete ve srovnání cen plynu a cen elektřiny. Nebo použijte naši šikovnou kalkulačku plynu a kalkulačku elektřiny, které vám prozradí celkovou cenu včetně poplatků za distribuci.
Kontakt na Dobrou energii
- Webové stránky: https://www.dobra-energie.eu/
- Korespondenční adresa: Klimentská 1216/46, 110 00 Praha 1
- E-mail: info@dobra-energie.eu
- Infolinka: 226 284 283 (8:30–17:00)
- Datová schránka: p5jh5h6
Jak přejít k Dobré energii?
Pokud chcete přejít k Dobré energii, je třeba držet se podmínek ve vaší aktuální smlouvě. V případě, že máte smlouvu na dobu neurčitou, je výpovědní lhůta 3 měsíce. Smlouva na dobu určitou má pevně stanovené datum obnovení, proto je nutné dodržet výpovědní lhůtu, kterou máte uvedenou ve smlouvě.
V případě, že si s převodem od jiného dodavatele nechcete dělat starosti, můžete poskytnout Dobré energii plnou moc a její pracovníci vše zařídí za vás.
Odstoupení od smlouvy s Dobrou energií
V případě, že chcete vypovědět smlouvu od Dobré energie, pošlete písemně žádost o ukončení smlouvy na adresu Dobrá energie, Klimentská 1216/46, 110 00 Praha 1, a to za dodržení zákonných lhůt uvedených ve smlouvě.
Od smlouvy s Dobrou energií můžete také odstoupit bez udání důvodů do 15 dnů od jejího uzavření.
Ptáte se nás
Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.
Kde najdu aktuální ceníky plynu a elektřiny od Dobré energie?
Kde můžu nahlásit poruchu dodávky plynu nebo elektřiny od Dobré energie?
Pro nahlášení poruchy dodávek plynu nebo elektřiny kontaktujte přímo odpovídající distributora:
Elektřina:
- ČEZ - infolinka ČEZ Distribuce 800 850 860
- E.GD - infolinka EG.D 800 225 577
- PRE - infolinka PREdistribuce 800 823 823, 1236
Plyn:
Kontaktujte pohotovostní linku 1239.
Kde se můžu přihlásit do svého zákaznického účtu od Dobré energie?
Do zákaznického účtu od Dobré energie se přihlásíte na tomto odkazu.
Kde najdu recenze od zákazníků Dobré energie?
Zákaznické recenze na hodnocení dodávek plynu a elektřiny od společnosti Dobrá energie najdete na online portálech a fórech. Stačí do vyhledávače zadat klíčová slova Dobrá energie recenze plyn nebo Dobrá energie recenze elektřina a vybrat si z nabídky.
Několik recenzí můžete najít také na webu Dobré energie, a to jak od odběratelů elektřiny, tak od odběratelů plynu.
Nenašli jste odpověď?
Napište nám – a my hned odpovíme.